Friday, September 16, 2011

                                                                       my fixie                                                                                                        
first2 sekali ak nk cte kat korng mcm mane ak leh dpt basikal fixie kesyangan ku ini......

mula2 ak mintak kat bapak ak and then bapak ckp...`kamo nk buat ape nk beli basikal tu'pas tuh ak pulak ckp...`abg nk naek la yah..x kan xboleh kot......':my dad:`mane kamo nk dapat duet nk beli basikal tu..ishh kamu nie mintak yg bukan2'......:aku:`ala yah boleh la...abg dh lame nk basikal tu....':mydad:`ishhh.....kalo kamu nk beli jgak....pakai duet kamo....':aku:`abg mane ad duet nk beli basikal tu..:`mydad:basikal tu berape ratus':aku;400 je yah....bkn mahal pun(aku sendiri pon x ad duet kate bende tu murah...hahahahah)'...:mydad:`ape kamo ckap....x mahal....:aku:`hehehehe...mahal2....yah abg kuar duet abg 200 and then ayh bg 200 ag....boleh x...:mydad:`hmm.........................yela.....esok ayah bg...dh2 g mandy sane...:aku:`hahahahaha(dengan seronok nye ak and time too ak baru balek rugby)teme kasih ayah......



nie la hasil nye..... :) <3

No comments:

Post a Comment