There was an error in this gadget

Monday, September 26, 2011

Zaki seorang Mat Rempit sejati. Dia sanggup tidak bekerja semata-mata untuk menjadi Mat Rempit sepenuh masa. Kerjanya setiap hari hanyalah menunggang motor secara berbahaya di jalan-jalan sekitar kampungnya sambil menyergah dan mengurat anak anak gadis di kampungnya.

Pada suatu hari, malang tidak berbau, Zaki terlibat di dalam satu kemalangan di hadapan kubur cina kampungnya. Akibat terkejut, Mak Limah yang kebetulan di dalam lori yang disergah oleh Zaki telah melatah sehingga tangannya membaling sebatang lembing tepat-tepat terpacak di dahi Zaki sehingga tembus ke belakang tengkuk Zaki.

Bergegas Pak Amin ayah zaki ke hospital sebaik sahaja mendapat berita tentang anaknya yang cedera itu. Sebaik sahaja sampai di hospital, Pak Amin bertanya kepada Doktor tentang keadaan anaknya,

Pak Amin: Bagaimana keadaan anak gua doktor?

Doktor: Harap bertenang Pak Cik, anak pakcik cedera parah.

Pak Amin: Bagaimana keadaan kecederaannya Doktor?

Doktor: Sebatang lembing terpacak di dahi anak Pak Cik tembus ke belakang tengkuknya. Kami takut sekiranya lembing itu terkena otaknya, anak pak cik boleh mati.

Pak Amin: Kalau tak terkena otak dia, dia mati tak doktor?

Doktor: Kalau tak kena tak matilah! Tetapi dalam keadaan sekarang keadaan itu adalah mustahil.

Pak Amin: Oh begitu…. Alhamdulillah selamat anak gua…

Doktor: Kenapa pak cik? Pak Cik tak bimbang ke lembing tu terkena otaknya?

Pak Amin: Anak saya tu Mat Rempit Doktor, Mat Rempit mana ada otak!

Doktor:!@#$%^&*()(*&^%$#@@!





HAHAHAHAHAHAH...LAWAK PALING BODO~~~~

Saturday, September 17, 2011

                  ~~~my lovely frend~~~
 


 

 

 

 









kawan baek ku..........we all langsi crew team |||.....

Friday, September 16, 2011

                                                                       my fixie                                                                                                        
first2 sekali ak nk cte kat korng mcm mane ak leh dpt basikal fixie kesyangan ku ini......

mula2 ak mintak kat bapak ak and then bapak ckp...`kamo nk buat ape nk beli basikal tu'pas tuh ak pulak ckp...`abg nk naek la yah..x kan xboleh kot......':my dad:`mane kamo nk dapat duet nk beli basikal tu..ishh kamu nie mintak yg bukan2'......:aku:`ala yah boleh la...abg dh lame nk basikal tu....':mydad:`ishhh.....kalo kamu nk beli jgak....pakai duet kamo....':aku:`abg mane ad duet nk beli basikal tu..:`mydad:basikal tu berape ratus':aku;400 je yah....bkn mahal pun(aku sendiri pon x ad duet kate bende tu murah...hahahahah)'...:mydad:`ape kamo ckap....x mahal....:aku:`hehehehe...mahal2....yah abg kuar duet abg 200 and then ayh bg 200 ag....boleh x...:mydad:`hmm.........................yela.....esok ayah bg...dh2 g mandy sane...:aku:`hahahahaha(dengan seronok nye ak and time too ak baru balek rugby)teme kasih ayah......



nie la hasil nye..... :) <3
                                                                                                     CINTA                                                                                                          
Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.
Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.
Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan. (Dale Carnagie)
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.
Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat berarti bagimu. Hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kamu harus membiarkannya pergi.
Permulaan cinta adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan di dalam dirinya.


APE LA YG AK MEREPEK NIE